2777
2789
عنوان

بارداریییی

105 بازدید | 10 پست

قبلا کیست داشتم و هر چقدر بی بیمیزدم هر ماه منفی بود ماه پیش دکتر گفت که رفع شده و اقدام کردم از موعدم ی روز گذشته ولی مسترسم بی بی بزنم باز منفی در بیاد😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزار یه هفته بگذره اگه پریود نشدی بزن ،من ۷ماه منتظر بودم دیگه اصلا بهش فکر هم نکردم تاشد 

۱۰روز هم از موعدم گذشت که بیبی زدم 

فعلا هم هماتوم دارم دعا کنین برای نینیم🥲

سر راهت یه صلوات برای سلامتی نینیم میفرستی❤️🌱😇
علائمتون چیا بود؟

ترشحاتم زیاد بود مثل زمان تخمک گذاری

درد پریود رو هم داشتم 

تا در نهایت ناامیدی بیبی زدم و مثبت شد ،البته سه بار امتحان کردم فرداش هم رفتم ازمایش

یه سری ویار دارن متوجه میشن من کلا ویار نداشتم

سر راهت یه صلوات برای سلامتی نینیم میفرستی❤️🌱😇

من چند روزه زیر دلم درد می کنه دراز که میکشم خوب میشم ،پهلو درد و گرفتگی شکم هم دارم،سردرد و سرگیجه هم دارم،چن روز پیش انگار با انگشت پوستو فشار بدی فقط ی نقطه از دلم  شدیددد درد می کرد دراز که کشیدم خوب شد

ببخشید ترشحاتون سفید بود یا مثل تخمک گذاری بی رنگ؟

بیشتر سفید بود ،گاهی هم بیرنگ ولی خیلی زیاد بود من مرتب پد روزانه میزاشتم ولی خب اینقدر ناامید بودم بیبی نزدم

سر راهت یه صلوات برای سلامتی نینیم میفرستی❤️🌱😇
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز