mahieman مدیر استارتر عضویت: 1397/09/18 تعداد پست: 2462 عنوان دردگلوی شدید 73 بازدید | 6 پست بچه ها سرماخوردم دردگلو هستم و سرفه و التهاب گلو کمک کنیدچی بخورم خوب بشم تویی که داری امضامو میخونی دعام کن که محتاج دعاتم.🙏 1401/11/29 | 21:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mahieman مدیر استارتر عضویت: 1397/09/18 تعداد پست: 2462 دمنوش بخور چه دمنوشی تویی که داری امضامو میخونی دعام کن که محتاج دعاتم.🙏
**المیرا** عضویت: 1392/06/04 تعداد پست: 54578 آب داغ نمک و کمی آبلیمو رو غرغره کن.خیلی دردت رو آروم میکنه.فرنی هم برای گلو درد خوبه.نخوداب هم اگه میتونی درست کن خیلی خوبه.
mahieman مدیر استارتر عضویت: 1397/09/18 تعداد پست: 2462 آب داغ نمک و کمی آبلیمو رو غرغره کن.خیلی دردت رو آروم میکنه. فرنی هم برای گلو درد خوبه. نخوداب هم ... خلطتو گلوم جمع میشه و کنده نمیشهحتی چند بار آب داغ خوردم پایین نمیرهببخشید میگم تویی که داری امضامو میخونی دعام کن که محتاج دعاتم.🙏
**المیرا** عضویت: 1392/06/04 تعداد پست: 54578 خلطتو گلوم جمع میشه و کنده نمیشه حتی چند بار آب داغ خوردم پایین نمیره ببخشید میگم پس باید انتی بیوتیک بخوری.