2777
2789
عنوان

بارداری

102 بازدید | 8 پست

سلام دوستان 10 روز قبل از پریودیم کمی از منی داخل واژنم ریخته شد. دی ماه 24 پریود شدم بهمن ماه 19 دوره هام معمولا 26 روزه است. الان سرگیجه سردرد دارم یه سری بو ها خیلی تو بینیم هست شکمم مثل وقتی میخوام پریود بشم ورم داره چشمام سیاهی میره ممکنه باردار باشم؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

19 بهمن و قبلش نزدیکی داشتم 

عزیزم نزدیکی قبل پریودی که دیگه حساب نمیشه ، اگر بعد از ۱۹ ام نزدیکی و اقدام داشتی ممکنه باردار باشی که اونم باید صبر کنی تا موعد پریودیت ، اما تو اقدام کردی بعد پریود شدی ، پس اقدامت پوچ شد و لقاح صورت نگرفته 

این ماه اقدام کن انشاالله باردار میشی 

بنظرم از کیت تخمک گذاری استفاده کن

عزیزم نزدیکی قبل پریودی که دیگه حساب نمیشه ، اگر بعد از ۱۹ ام نزدیکی و اقدام داشتی ممکنه باردار باشی ...

درسته بچه نمیخوام اما خب میگن ماه اول بعضی ها پریود میشن

آهاااان من نخونده بودم نزدیکی قبل پریوود بوده

امکان بارداری صفره تقریبا

هرباری که پریود بشی یعنی باردار نبودی و دوباره باید اقدام کنی

هروقت پریود نشدی به بارداری شک کن

نه وقتی پزیود میشی

چیو میخوای ثابت کنی؟کیو میخوای قانع کنی؟بیخیال!واسه خودت زندگی کن😇
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز