2777
2789

من یه مادربزرگ خیلی مسن دارم که یمدته اومده موقتا باما زندگی کنه. ولی خیلی بی ادبه انواع اقسام فوشارو میگه.یکم کم حافظه شده و به هرکی از بغلش رد شه واقعا بیخود بدترین فوشارو میده🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ زن و مرد هم براش فرقی نداره مثلا به پسر یا مرد ج*ن***ده هم میگه 🤦‍♀🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️  اگه دختر باشی و مثلا جلوش مانتوی قرمز بپوشی بری بیرون ازبس فوشای زشت میده که رسوات میکنه 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ زیاد بخوابی یا بخندی به رگبار فوش میبنده 🤦‍♀️🤦‍♀️ میخام بگم سرهرچیزی این کلمات زشتو با صدای بلند میگه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 

آبرومون رف. باید چیکار کنیم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای این از اون اعصاب داغون کناس      اه

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  
بکشش:)))))

😐😂

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  
هیچی قاعدتا همه میدونن که الزایمر داره دیگه. ابروتون برای چی بره؟ سخت هس خیلی هم سخته حقیقتا. ولی وا ...

ینی هرکی آلزایمر میگیره بی ادب میشه؟؟    این خانم خودش از اول تربیت نشده بوده وگرنه چرا باید انقد بی تربیت باشع

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  
باحاله ک😁😁😁

با حال؟؟؟؟؟؟؟ 




دو روز سر کردی با همچنین ادمی ک بفمی چجوریه؟ 






من ک نمیتونم خدارو بد نیاد همچنین ادمیو میزارمش سالمندان 

همچین اعصابم خرده

همانا بدانیدو اگاه باشید دروغ بگین و تاپیک سرکاری بزنید دروغتونو در میارم خیط میشین😌😏     دکترای حس ششم دارم از دانشگاه اکسفورد ...ولی سوال حس ششمی نپرسین ترو جدتون.... برا حاجتم سوره بقره میخونی؟😐😪                 
😂😐 من بودم فقط به حرفاش می‌خندیدم و نمی‌داشتم بهم بد بگذره .آدم خاصیه


اصلا اینطوری فک نکن. اینا اگه بهشون یه حرفی بزنی کینه میکنن ممکنه حتی بمیرن بعا خونش هم میفته گردنت. راحت نیست. باحالم نیست. من بهش گفتم پتوت رو درست بزار سرما میخوری دو روز رف تو حیاط نشست گفت این صاحبخونه شده منت میزاره منو ببرید شهرستان تو خیابون بخوابم ولی زیردست این نیفتم. 

با حال؟؟؟؟؟؟؟  دو روز سر کردی با همچنین ادمی ک بفمی چجوریه؟  من ...

اره بابا بابابزرگم سا ماه اخر زنده بودنش اینجوری بود به همه فحش میداد جدی نمیگرفتیم دست خودش نبود بیچاره

حاول ان تحب أحزانک، لعلها ترحل کما رحل کل شي أحببته«سعی کن اندوهت را دوست بداری، شاید آنها هم همانطور که هر چه دوست داشتی رفت، بروند (و ترکت کنند).

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز