2777
2789
عنوان

خامه کشی کیک

1307 بازدید | 26 پست

خانوما اولیت باره میخوام خامه کشی کنم

خامه قنادی خریدم به صورت بسته بندی تو ظرفهای یکبار مصرف هست حالا نمیدونم فرم گرفته فروختن یا فرم نگرفته هست

بذارم بیرون و مجدد فرم بدوم بد نمیشه؟

باید وسیله داشته باشی ها  

کاردک خامه کشی و سینه گردون و...

🍀با خودت قهر نکن بانو! 🍀هرروز صبح مقابل آینه به فکر زندگی که باید میداشتی و نداری،کارهایی که باید میکردی و نکردی،و روزهایی که از عمرت گذشت و به سن و سالت افزود نباش🍀یک روز هم برای خودت باش... آزاد و رها...🍀فکر کن قرار نیست هیچ مردی برایت مردی کند🍀خودت مرد خودت باش...🍀 تو هنوز هم در اعماق وجودت،آنجا که پر از دلشوره و تشویش است، آنجا که سرشار از اندوه است،هزاران آغوش پنهان کرده ای که جان می بخشد🍀زندگی از تو جریان خواهد گرفت🍀 نگاهت هنوز هم آرامش را در هر دلی می ریزد🍀هنوز هزار هزار دل،در پیچ موهای مجعدت سرگردانند🍀با خودت قهر نکن بانو!🌸تو هنوز زیباترینی🌸                                                        💞خودت را دوست بدار💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام

اگه فرم گرفته خریدی باید سزیع استفاده کنید

ولی اگه مینارینه باید بزارید یخش باز بشه مثل بستنی با دورتند همزن بزنید تا فرم بگیره

گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر  اری شود،لیک به خون جگر شود  

حدود 20 دیقه بذا بیرون  بعد با قاشق تیکه تیکه کن با همزن حدود 20_15 دیقه بزن دو دیقه با دور کند ک باز بشه بعد دور تند فرم گرفتنش بستگی ب مارک خامه داره زمانش منظورمه

به اندازه مصرفت جدا کن بزار تو محیط اشپزخونه کمی یخش باز بشه مثل بستنی تقریبا 

بعد یه کاسه یخ بیار ظرف خامه رو توی یه کاسه بریز و اون کاسه رو روی یخ بزار با همس کند ابتدا دو دقیقه بزن بعد با همزن دور تند چند دقیقه بزن تا کاملا فرم بگیره 

منم همیشه تو ظرف یکبار نصرف از قنادی میگیرم اونا فرم گرفتن

ولی بخوای برا اختیاط میتونی خامرو بریزی تو ظرف استیل با همزن بزنیش اگ دیدی رد پره های همزن موند رو خامه ینی فرم گرفته

خامت رو نزاریا بیرون ابه اب بشه

برا فرم دادن خامه باید اون خامه یکم حالت یخ مانند هم داشته باشه ابش نکنی 

عزیز سوال من چیز دیگه ای بود

بله اشتباه منم راهنمایی دادن تو همچین تاپیکی بود موفق باشی

🍀با خودت قهر نکن بانو! 🍀هرروز صبح مقابل آینه به فکر زندگی که باید میداشتی و نداری،کارهایی که باید میکردی و نکردی،و روزهایی که از عمرت گذشت و به سن و سالت افزود نباش🍀یک روز هم برای خودت باش... آزاد و رها...🍀فکر کن قرار نیست هیچ مردی برایت مردی کند🍀خودت مرد خودت باش...🍀 تو هنوز هم در اعماق وجودت،آنجا که پر از دلشوره و تشویش است، آنجا که سرشار از اندوه است،هزاران آغوش پنهان کرده ای که جان می بخشد🍀زندگی از تو جریان خواهد گرفت🍀 نگاهت هنوز هم آرامش را در هر دلی می ریزد🍀هنوز هزار هزار دل،در پیچ موهای مجعدت سرگردانند🍀با خودت قهر نکن بانو!🌸تو هنوز زیباترینی🌸                                                        💞خودت را دوست بدار💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز