2789
سلام عشقم خوبی؟ نی نی خوبه😍 نی نی من پسر شد گلی خونه گرفتم قشنگم اااا حس اینکه بین دوتا موندی بو ...

آییییییییی😍😍😍😍😍😍مبارکت باشع عزیزم 

ایشالا سالم طی کن این نه ماه رو 

اره خیلی حس باحالیع 

بچه اولت هست ؟؟؟یادم رفته😁

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
آییییییییی😍😍😍😍😍😍مبارکت باشع عزیزم  ایشالا سالم طی کن این نه ماه رو  اره خیلی حس با ...

اره قشنگم 😍😍

میشه برای سلامتی نی نی تو شکمم صلوات بفرستین🤰💜

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره قشنگم 😍😍

بسلامتی بغلش کنی گلم 

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
اره قشنگم 😍😍

من آزمایش سلفری  دادم 

منتظر جوابشم

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
چی هست؟ مرسی عزیز قربونت ... خوشمیگذره با نی نی

آزمایش ژنتیک 

خوبه اره لگد میزنه دیگه 😁

نی نی تو چطوره 

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
خوبه فدااا عزیز شکر خداااا حاملگی خوشمیگذره🥰

اره خداروشکر 

فقط استرس همین آزمایش ژنتیک رو دادم ک جوابش بیاد زودتر 

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
خوبه فدااا عزیز شکر خداااا حاملگی خوشمیگذره🥰

نی نی تو هم لگد میرنه ؟

در چ حاله 

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
نی نی تو هم لگد میرنه ؟ در چ حاله 

نی نی خوبه عزیزم 

ای کمو بیش ...

نمیتونم راه برم سخته

انشالله جوابش میاد خیالت جمع میشه

چن هفته ایی؟

میشه برای سلامتی نی نی تو شکمم صلوات بفرستین🤰💜
نی نی خوبه عزیزم  ای کمو بیش ... نمیتونم راه برم سخته انشالله جوابش میاد خیالت جمع میشه چن ...

خداروشکر 

چرا نمیتونی راه بری 😁

من ۲۱ هفته و پنج روز 

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
انگار ۱۰۰ کیلو شدم😑😑😑😑 من ۲۳/۱ هستم 

ی هفته اختلاف داریم 

به زودی یک عدد تیکر  اینجا نصب میگردد😸 با تچکر 😍                  بالاخره در تاریخ ۲۸ بهمن 1401 تیکر نصب شد                               نمی‌دونم دنیامون مبخواد صورتی بشه یا ابی چون صورتی خوش رنگ بود انتخابش کردم ☺️ سونو غربالگری احتمال داد دنیامون صورتی بشه ولی همچنان منتظر آنومالی هستم 😍😎سونو آنومالی گفت تو دلی دختره 😍منو این همه خوشبختی محاله بیصبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتم دخترم 💓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز