2777
2789
عنوان

راهکار بدین

78 بازدید | 8 پست

سلااام 

دوازدهم تجربیم تقریبا چیز زیادی برا کنکور نخوندم مشاوری هم که گرفتم زیاد جالب نیست .

بگین چکار کنم چی بخونم که بتونم پرستاری یااعلوم آزمایشگاهی هرچیی فقط قبول بشم  تو این مدت باقی مونده لطفاا کسی اگه تجربه ای داره راهنمایم کنه 🙃

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

دارم میخونم ولی خب بارم سخته برام درصد ازمون هام پاینهه 

یکی از واجد شرایط بودن برای تحصیل در رشته پرستاری ، تسلط در گرایش هایی از جمله زبان انگلیسی ، شیمی و زیست میباشد .

@mimgheyn_art پیج قشنگم 😍 هیچوقت برای شروع خوب،دیر نیست ☺️

 رشته ی علوم آزمایشگاهی در زیر گروه 1 رشته های علوم تجربی قرار می گیرد، به همین علت تسلط بر دروس تخصصی همچون زیست شناسی، شیمی، فیزیک، و ریاضیات برای کنکور تجربی اهمیت بالایی دارد  و ضرایب دروس اختصاصی برای این رشته ی دانشگاهی برای درس زمین شناسی صفر، زیست شناسی 4، شیمی 3، فیزیک 2، و ریاضیات 2 است. همه دروس ذکر شده  تخصصی بوده و ضریب همه در 3 ضرب می شود

@mimgheyn_art پیج قشنگم 😍 هیچوقت برای شروع خوب،دیر نیست ☺️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش