2777
2789
عنوان

بچها بیاید کمک😭

169 بازدید | 4 پست

خواهش میکنم بخونیدش


من قبلا پریود شدنی واقعا میمردم و زنده میشدم هر ماااه کارم ب بیمارستان میکشید از درد شدید ۳تا آمپول و ی سرم میزدن بهم


تا اینکه رفتم دکتر غدد بهم گفت ک هورمونات تنظیم نیس دو سااال طول کشید تا هورمونام با دارو تنظیم شد و واقعااا پریودی های بدون درد و راحتیو تجربه کردم


ولی یک ماه پیش با نامزدم یه غلطی کردیم ولی بدون دخول بعدش برا احتیاط قرص اورژانسی خوردم دکتره داخل داروخونه هم بهم گفت هورموناتو هم میریزه ولی مجبور بودم بخورم 


حالا اولین پریودم بعد از اون جریانه دارم میمیرم از دل درد خیلی وقت بود اینجوری نشده بودم یعنی واقعا یا یبار مصرف اینجوری شدم؟😭

همه زحمتام هدر رفت 

اینم بگم ک داروهای کیست دارم مصرف میکنم و دو هفته دیگه نوبت دارم دکتر زنان

یعنی برا اینه؟؟؟ کسی اطلاعی داره؟؟ من از کی بپرسم آخه😭 

برم دکتر میفهمه قرص اورژانسی خوردم؟؟؟

گلم قرص اورژانسی پراز عوارضه و کل سیستم بدنو بهم میریزه

دیگه هیچوقت همچین کاری نکن و به دکترتم بگو قرص خوردی 

و به نامزدتم بگو کاری نکنه که شما مجبور بشی تقاص لذت همسرتو با درد بدی

خدایا منو ببخش...                                                    مجبورم آدم بدی بشم تا از پس بنده هات بر بیام...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز