2789
عنوان

بارداری

135 بازدید | 20 پست

سلام خانما خوبین من بعد از 3ماه میخام اقدام کنم برای بارداری ولی میترسم دوباره سقط بشه (دلیلش توقف رشد بود) کسی مثل من بوده بعد دوباره باردار شده باشه بچش سالم باشه؟؟ 

چند هفته سقط کاری 

چند هفته بودی که رشدش متوقف شد؟


دل بسپار به خدایی که آفرید آتشی که ابراهیم را نسوزانددریایی که موسی را غرق نکردنهنگی که یونس را نخوردهمه عالم که برای تو بد بخواهداگر خدا نخواهد نمی شود…💙ممنون میشم چشمتون به امضام خورد برام صلوات بفرستید💙ریپ کنید تا منم براتون صلوات بفرسم 💙💓💗

یک سال بعد سقط باردار شدم بچمم سالمه

✨اونایی که میگن انسان یکبار متولد میشه کسایین که معجزه ها رو باور ندارن✨تو معجزه ی من شدی✨y✨چه خوب شد که اومدی💞 عُمرَم رو عُمرِت بچه جون🤍✨

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

6هفته رشدش متوقف شد

قبلش قلب تشکیل شده بود؟

ببخشید عزیزم میپرسم چون من هم باردارم و نگرانم

دل بسپار به خدایی که آفرید آتشی که ابراهیم را نسوزانددریایی که موسی را غرق نکردنهنگی که یونس را نخوردهمه عالم که برای تو بد بخواهداگر خدا نخواهد نمی شود…💙ممنون میشم چشمتون به امضام خورد برام صلوات بفرستید💙ریپ کنید تا منم براتون صلوات بفرسم 💙💓💗

اسی ببخشید یه سوال داشتم 

من قرص دوفامد دکتر داده میخورم گفت تا ۳ ماه بخور اگه جواب نگرفتی بعد قرصای دیگه بهت میدم گفت اما خیلی جواب میده برای حاملگی من ماه اول خوردم ک حامله نشدم ماه دوم خوردم خیلی سینه درد داشتم و رون پاهام تا ساق تیر میکشید گفتم حتما حامله ام اما سه روز جلو انداختم و پریود شدم اما فقط ۲ روز خونریزی داشتمو یهو خونریزیم قطع شد سینمم هنوز درد میکنه کسی اطلاعی نداره چرا دوروز خونریزی داشتم فقط؟ ینی بخاطر قرص بوده؟ الانم منتظرم روز دوازدهم پریودم بشه قرصو بخورم تا دوازده شب شبی دوتا ک میشه ماه آخر ینی میشه ۳ ماه  

🎈م‍‌ن خ‍‌د‍‌م م‍‌ث ر‍وان‍‌ش‍‌ن‍‌اس‍‌ا ص‍‌ح‍‌ب‍‌ت م‍‌ک‍‌ن‍‌م م‍‌ث #ر‍وان‍‌ی‍‌ا ع‍‌م‍‌ل ..!.😅🥀️🎈🚶🏼‍♀️
سقطت دلیلش توقف رشد بود

بله تاپیکش هست هنوز...

✨اونایی که میگن انسان یکبار متولد میشه کسایین که معجزه ها رو باور ندارن✨تو معجزه ی من شدی✨y✨چه خوب شد که اومدی💞 عُمرَم رو عُمرِت بچه جون🤍✨

عزیزم الان اوکی همه چیز؟ تنبلی داشتی؟  


نه من تنبلی نداشتم اولین بارداریم بود دلیلش هم نفهمیدم چی بود دکتر گفت با یه سقط نیازی به آزمایش نیست .ولی بعدی رو که باردار شدم از ۵ هفته تا یه مدت دکتر بهم آمپول انوکسپارین داد با آسپرین. انوکساپارین  رو قطع کرد ولی یدونه آسپرین میخورم همچنان.

همه چی هم تا الان اوکی اوکی بوده

تنبلی داشتی؟ 

بعد سقط تنبلی تخمدان گرفتم ...

✨اونایی که میگن انسان یکبار متولد میشه کسایین که معجزه ها رو باور ندارن✨تو معجزه ی من شدی✨y✨چه خوب شد که اومدی💞 عُمرَم رو عُمرِت بچه جون🤍✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز