مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 عنوان بیبی چک 79 بازدید | 10 پست ۲۳وم موعدم بود بتام زیر صفر بود، الان ۲روز گذشته از موعدم با اولین ادرار بیبی زدم بازم منفی بود، دیگه امکان نداره باردار باشم درسته؟ 1401/11/25 | 10:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
monic7722811 عضویت: 1391/12/16 تعداد پست: 13301 بدم میاد منفی حرف بزنمولی چون بتا دادی و بی بی کامل منفیه شانس بارداریت خیلی کمه
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 بدم میاد منفی حرف بزنم ولی چون بتا دادی و بی بی کامل منفیه شانس بارداریت خیلی کمه خداروشکر، اصلا دام نمیخواد باردار باشم، دیگه نگران نباشم؟
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 وقتی بتا صفر هست منفی عزیزم خداروشکر،دیگه نگران نباشم؟
۱۸هفته عضویت: 1401/11/23 تعداد پست: 1352 27خرداد سال 94یه بی بی مثبت دیدم که دختر گلم کلاس اوله هست بعد اون 16تیر1401دیدم که 18هفته سقط شد دختر فرشته ام
monic7722811 عضویت: 1391/12/16 تعداد پست: 13301 خداروشکر، اصلا دام نمیخواد باردار باشم، دیگه نگران نباشم؟ ا پس راحت بگم باردار نیستی بتای صفر بعیده خطا باشه دیگه
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 27خرداد سال 94یه بی بی مثبت دیدم که دختر گلم کلاس اوله هست بعد اون 16تیر1401دیدم که 18هفته سقط شد دخ ... انشالا که دوباره باردار شی اگر میخوای عزیزم
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 ا پس راحت بگم باردار نیستی بتای صفر بعیده خطا باشه دیگه خداروشکر، مرسی💚