مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 عنوان بیبی چک 82 بازدید | 8 پست ۲۳وم باید پریود میشدم، نشدم، جواب تست بتام هم همون ۲۳وم منفی شد، الان بیبی بزنم جوابش قطعیه؟ 1401/11/25 | 09:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان_دختر_بهشتی عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 2417 از آخرین رابطت چقدر می گذره؟ خدایا قربونت برم ♥️هزاران بار شکرت ♥️
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 از آخرین رابطت چقدر می گذره؟ نمیدونم ۱هفته اینطورا شایدم ۱۰روز
مامان_دختر_بهشتی عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 2417 نمیدونم ۱هفته اینطورا شایدم ۱۰روز تخمک گذاری رو چی می دونی کی بوده؟ خدایا قربونت برم ♥️هزاران بار شکرت ♥️
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 تخمک گذاری رو چی می دونی کی بوده؟ ۶ام تا ۱۲ام تخمک گذاریم بوده، کیت نذاشتم، محاسبه ایی میگم
مامان_دختر_بهشتی عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 2417 ۶ام تا ۱۲ام تخمک گذاریم بوده، کیت نذاشتم، محاسبه ایی میگم پس احتمال خیلی زیاد نشون بده تست زدی؟ خدایا قربونت برم ♥️هزاران بار شکرت ♥️
مهدخت_1376 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/11 تعداد پست: 380 پس احتمال خیلی زیاد نشون بده تست زدی؟ الان زدم با اولین ادرار منفی شد
مامان_دختر_بهشتی عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 2417 الان زدم با اولین ادرار منفی شد ای بابا ان شاء الله ماه بعد 😢 خدایا قربونت برم ♥️هزاران بار شکرت ♥️