2777
2789
عنوان

همسرمغرور

173 بازدید | 10 پست

بچه ها من خیلی دختر آروم وبه شدت احساسیم.

همسرم وقتی مشکلی یا مسئله ای بینمون پیش میاد ومن دلخور میشم خودش رو به هزاراااان راه وکوچه علی چپ میزنه که خودش رو مقصر نشون نده.. مثلا امروز سرموضوعی باهاش قهر کردم..بعد میادمیگه خب منم ناراحتم میگم چرا؟میگه اون روز من خونه بودم چرا برام کو کو درست کردی ؟چرا قیمه نذاشتی...قیافه من😶

مغرور یکم..من حساااابی دلم شکسته بود ازش اونوقت انگار نه انگار جوری رفتار میکنه که انگار چیزی نشده.. عذرخواهی نمیکنه..میشینه کلی فکر میکنه میگه خب توهم مثلا یک ماه پیش اینو گفتی...

چیکارش کنم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید بلد نباشه من دیدم خیلی ها بلد نیستن معذرت خواهی کنن و دنبال اینجور حرفا میرن ک فقط بحثو باز کنن به هوای آشتی. یادش بده توضیح بده براش ک گاهی باید معذرت خواهی کنه 

یادمه پارسال این موقع ها کاسبی خراب بود و بعضی وقتا میرفتم اسنپ یه روز یه دختره به مقصد بالای پارک ساعی سوار ماشین شد و انقدر ترافیک بود بجا بهشتی انداختم آژانتین و از کوچه پس کوچه میانبر زدم دختره گوشی و گذاشت دم گوشش گفت مامان به داداشی بگو من اسپره فلفل و چاقوش رو برداشتما😁🤣پشت اکثر عکس‌ها از میز غذا، یک نفری روبرو نشسته که مث سگ گشنه است و منتظره😂این سرما خوردگیا که دماغت کیپ میشه، نه می تونی بکشی بالا نه می تونی بکشی پایین، بعد دستم می کنی تو دماغ تا پیشونی می بری توش هیچی گیر نمیاد. اینا سرماخوردگی نیست اینا سرطانه🤣🤣🤣‏آدم باید به بچه‌ش علاوه بر "نه" گفتنجنبه "نه" شنیدن هم یاد بدهمثلاً من بلد  اگه یاد بگیری چیزی‌رو که قطعی نشده‌ به کسی نگی، پنجاه درصدِ مشکلاتت حل میشه،اگه موفقیتت هم جار نزنی و واسه هیچی از قبل ذوق نکنی، بقیه مشکلاتت.🫡

باهاش دقیقا درمورد همین موضوع صحبت کن.. یه روز که هردو آرومید با احترام کامل

خیلی میگم ولی اصلا فایده نداره...حس میکنم اخلاقش روز به روز داره عوض میشه..یکسال اززندگیم‌میگذره..مدام از دستش دلخور میشم..انگار اخلاق واقعیش الان داره دستم میاد

شاید بلد نباشه من دیدم خیلی ها بلد نیستن معذرت خواهی کنن و دنبال اینجور حرفا میرن ک فقط بحثو باز کنن ...


میگه من که کاری نکردم که معذرت خواهی کنم...ته تهش میگه حق باتو😶..

میاد قلقلک میده.گشوخی میکنه ولی میگه چرا قهری من که اشتباهی نکردم..بعد که باهاش حرف میزنم گارد میگیره..که مثلا توهم فلان روز..فلان هفته این گفتی..بعد تهش میگه بیخیال بیا بریم دیر وقت بخوابیم

میگه من که کاراکترهای نکردم که معذرت خواهی کنم...ته تهش میگه حق باتو😶.. میاد قلقلک میده.گشوخی میکن ...

یه چیز بگم؟ خداتو شکر کن ک زود میاد برا آشتی 

من همسرم این مدلیه که اگه قهر کرد تا سه ۴ روز  تا آشتی کنه چون کینه اییه 

یادمه پارسال این موقع ها کاسبی خراب بود و بعضی وقتا میرفتم اسنپ یه روز یه دختره به مقصد بالای پارک ساعی سوار ماشین شد و انقدر ترافیک بود بجا بهشتی انداختم آژانتین و از کوچه پس کوچه میانبر زدم دختره گوشی و گذاشت دم گوشش گفت مامان به داداشی بگو من اسپره فلفل و چاقوش رو برداشتما😁🤣پشت اکثر عکس‌ها از میز غذا، یک نفری روبرو نشسته که مث سگ گشنه است و منتظره😂این سرما خوردگیا که دماغت کیپ میشه، نه می تونی بکشی بالا نه می تونی بکشی پایین، بعد دستم می کنی تو دماغ تا پیشونی می بری توش هیچی گیر نمیاد. اینا سرماخوردگی نیست اینا سرطانه🤣🤣🤣‏آدم باید به بچه‌ش علاوه بر "نه" گفتنجنبه "نه" شنیدن هم یاد بدهمثلاً من بلد  اگه یاد بگیری چیزی‌رو که قطعی نشده‌ به کسی نگی، پنجاه درصدِ مشکلاتت حل میشه،اگه موفقیتت هم جار نزنی و واسه هیچی از قبل ذوق نکنی، بقیه مشکلاتت.🫡

یه چیز بگم؟ خداتو شکر کن ک زود میاد برا آشتی  من همسرم این مدلیه که اگه قهر کرد تا سه ۴ روز &n ...

میاد آشتی ولی نه رفتارش راقبول داره..نه عذرخواهی میکنه

میاد آشتی ولی نه رفتارش راقبول داره..نه عذرخواهی میکنه

چی بگم  خدا هرچی خیره براتون رقم بزنه

یادمه پارسال این موقع ها کاسبی خراب بود و بعضی وقتا میرفتم اسنپ یه روز یه دختره به مقصد بالای پارک ساعی سوار ماشین شد و انقدر ترافیک بود بجا بهشتی انداختم آژانتین و از کوچه پس کوچه میانبر زدم دختره گوشی و گذاشت دم گوشش گفت مامان به داداشی بگو من اسپره فلفل و چاقوش رو برداشتما😁🤣پشت اکثر عکس‌ها از میز غذا، یک نفری روبرو نشسته که مث سگ گشنه است و منتظره😂این سرما خوردگیا که دماغت کیپ میشه، نه می تونی بکشی بالا نه می تونی بکشی پایین، بعد دستم می کنی تو دماغ تا پیشونی می بری توش هیچی گیر نمیاد. اینا سرماخوردگی نیست اینا سرطانه🤣🤣🤣‏آدم باید به بچه‌ش علاوه بر "نه" گفتنجنبه "نه" شنیدن هم یاد بدهمثلاً من بلد  اگه یاد بگیری چیزی‌رو که قطعی نشده‌ به کسی نگی، پنجاه درصدِ مشکلاتت حل میشه،اگه موفقیتت هم جار نزنی و واسه هیچی از قبل ذوق نکنی، بقیه مشکلاتت.🫡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز