2777
2789
عنوان

عمل لیزیک چشم

420 بازدید | 21 پست

سلام دوستان من کاربر جدید هستم چهارشنبه نوبت عمل لیزیک چشم دارم خواستم بپرسم اونایی که عمل کردن نیاز به همراه دارم؟اخه همسرم توماشین بچم نگه میداره نمیتوانه بیاد داخل مطب خواهشا پاسخ بدین کسایی که تجربه دارن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شماره چشمت چنده؟میشه هزینه شو بگی؟ بیمه قبول میکنه؟

من شماره چشم خیلی بالاست دکتر گف کامل صفر نمیشه ولی خو چیکا کنم هرچی بشه بهتر از این شماره چشمم دیگهه ...هشت ونیم هزینه اش

انجام دادین شما؟مشکلی نیس بدون همراه ؟درد وتاری و دست گرفتنی نداره؟؟؟

بعد عمل تا بیرون اتاق راهنمایی میکنن 

عینک میزنی و میری تو ماشین و میری خونه 

تولد دوباره س 

من دیدم نصف بود ۴/۷۵ ...۳/۷۵ 

دیدم صفر شد

قربون مرامت یه صلوات مهمونم کن شاید خدا به مدد دل پاکت کمکم کرد
بعد عمل تا بیرون اتاق راهنمایی میکنن  عینک میزنی و میری تو ماشین و میری خونه  تولد دوبار ...

ای دعاا کنین برامنم صفر بشه اخه شماره چشم ده دکتر دوتا شماره چشم میمونه صفر نمیشه 

بعد عمل تا بیرون اتاق راهنمایی میکنن  عینک میزنی و میری تو ماشین و میری خونه  تولد دوبار ...

ای دعاا کنین برامنم صفر بشه اخه شماره چشم ده دکتر دوتا شماره چشم میمونه صفر نمیشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز