عدم مدیر عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 3 عنوان جراحی بینی | مشاهده متن کامل بحث + 10108 بازدید | 18 پست سلام دوستان در مورد دکتر حمیدرضا راستی کسی اگر عمل کرده یا اطلاعی از کارش داره اینجا بیان کنه.ممنون 1401/11/24 | 23:00 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ila2019 عضویت: 1404/05/22 تعداد پست: 3 آرههههه😍😍من و خواهرمم پیششون جراحی انجام دادیم و خییییلی راضی هستیم.بعد از جراحی کبودی و ورم خیلی ... سلام شما پیش دکتر راستی جراحی داشتید؟ هنوز هم راضیاید از نتیجه عمل و تنفستون؟
ila2019 عضویت: 1404/05/22 تعداد پست: 3 اره من که راضی بودم بازم یه سر پیشش برو برای مشاورش رایگانه سلام شما پیش دکتر راستی جراحی داشتید؟ هنوز هم راضیاید از نتیجه عمل و تنفستون؟
daryaghghv عضویت: 1404/11/05 تعداد پست: 4 من میخوام پیش دکتر راستی عمل کنمایا کسی بوده که ناراضی باشه؟یا واقعا همه راضین؟من خیلی حساسم تروخدا بگید همش میترسم بینیم بد شه
daryaghghv عضویت: 1404/11/05 تعداد پست: 4 من میخوام پیش دکتر راستی عمل کنمایا کسی بوده که ناراضی باشه؟یا واقعا همه راضین؟من خیلی حساسم تروخدا ... منم پیش حمیدرضا راستی عمل کردم خیلی کارش خوبه من که خیلی راضیم