2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من این دکتری رو که گفتی رو نمیشناسم اما توی جراح بینی های تهرانمیدونم که دکتر نصیبه رستمی خیلی معروفه من تا الان ندیدم کسی از فرم بینی بعد عملش ناراضی بیاد پیشش خودمم همونجا عمل کردم خواهرمم پیش همین دکتر 

من ایشون رو نمی شناسم اما اگر دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستی من دکتر علیرضا ابیانه رو بهت معرفی می کنم. هم خودم و هم خواهرم هر دو پیش ایشون عمل کردیم و راضی هستیم. مطب شون سمت میدون توحید هست. من شماره شو برات میذارم.

 

20 90 91 66 - 021

 1196243 0912


آرههههه😍😍من و خواهرمم پیششون جراحی انجام دادیم و خییییلی راضی هستیم.بعد از جراحی کبودی و ورم خیلی کمی داشتیم که خب برامون مهم بود این مورد.تازه من آلرژی شدید داشتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792