1998sepi مدیر استارتر عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 420 عنوان قرص کلومیفن 85 بازدید | 11 پست میشه بگید اونایی ک قرص کلومیفن مصرف کردن بچشون دختر شده یا پسر این ماه دکتر بهم کلومیفن داده 1401/11/24 | 21:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کاملیا_373 عضویت: 1398/04/14 تعداد پست: 21413 پسر طعنه بر خواری من ای گل بی خار مزن/ من به پای تو نشستم که چنین خوار شدم
barangham عضویت: 1400/11/10 تعداد پست: 4201 من چند ماه خوردم فعلا که باردار نشدم دیگه اقدام نمیکنم تا بعد عید
1998sepi مدیر استارتر عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 420 من چند ماه خوردم فعلا که باردار نشدم دیگه اقدام نمیکنم تا بعد عید منم ۱سال اقدامم
کاملیا_373 عضویت: 1398/04/14 تعداد پست: 21413 میگن دختر میشه ک دو بار خوردم ،هم بارداری اول هم دوم پسر شد از خیلی های دیگه هم شنیدم پسر میشه طعنه بر خواری من ای گل بی خار مزن/ من به پای تو نشستم که چنین خوار شدم
1998sepi مدیر استارتر عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 420 دو بار خوردم ،هم بارداری اول هم دوم پسر شد از خیلی های دیگه هم شنیدم پسر میشه من ی پسر دارم دوس داشتم بچه دومم دختر بشخ
1998sepi مدیر استارتر عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 420 دو بار خوردم ،هم بارداری اول هم دوم پسر شد از خیلی های دیگه هم شنیدم پسر میشه هر سری ک خوردین همون ماه اول باردار شدین
کاملیا_373 عضویت: 1398/04/14 تعداد پست: 21413 من ی پسر دارم دوس داشتم بچه دومم دختر بشخ ان شاالله هر چی دوست داری همون بشه.خیلی تعیین جنسیت به کلومیفن بستگی نداره طعنه بر خواری من ای گل بی خار مزن/ من به پای تو نشستم که چنین خوار شدم
1998sepi مدیر استارتر عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 420 ان شاالله هر چی دوست داری همون بشه. خیلی تعیین جنسیت به کلومیفن بستگی نداره ایشالله