2777
2789
عنوان

دارم می‌سوزم💔

704 بازدید | 23 پست

آخه چجوری می‌تونه طاقت بیاره دوری منو؟

چجوری می‌تونه بیخبر باشه؟

واقعا دوسم داشت شک ندارم ولی چجوری الان انقد بی تفاوت شده؟

من الان با دوستای مشترکمونم حرف نمیزنم دیگه ینی هیچ خبری نمیتونه بگیره ولی همینجوری ریلکسه😑

همیشه تکیه کلامش این بود ک بیخبرم نذار.‌.💔

چی شد الان پس؟چند روزه بیخبره 

من آخر دیوونه میشم از این غم و حرص 

:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم کاش به این زودی اینقدر وابسته نمیشدی الان اینقدر عذاب بکشی

عاشق قنادی و آشپزیم دائم درحال کیک درست کردن😜.خوشحال میشم سوالی داشتین بتونم کمکتون کنم.دعا کنین یه روزی بتونم کارگاه قنادیمو راه اندازی کنم😍🥰

منم اینجوری بودم نسبت به دوس پسرام

بعد که حوصلمو سر میبردن و سیر میشدم ازشون دیگه برام مهم نبود مردن یا زنده ان

🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!

چه زود باور کردی حرفاشو    

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  
عزیزم کاش به این زودی اینقدر وابسته نمیشدی الان اینقدر عذاب بکشی

اوایل اصلا برام مهم نبود 

الان چون کات از طرف اونه انقد حرص میخورم 

رابطمونم خیلی نزدیک بود 

:)

انشالله یکی بهتر از هر لحاظ سر راهت قرار بگیره کسی که به این راحتی بره نمیشه بهش تکیه کرد سعی کن دنبال چرا نباشی

عاشق قنادی و آشپزیم دائم درحال کیک درست کردن😜.خوشحال میشم سوالی داشتین بتونم کمکتون کنم.دعا کنین یه روزی بتونم کارگاه قنادیمو راه اندازی کنم😍🥰

پسرا اینجورین 

تصمیم بگیرن طرفو بذارن کنار، میذارن! 

یه چند ساعت میرن توی خودشون و یا حتی گریه میکنن و بعدش تمان

ما دخترا خییییلی احساساتی و شاعرانه به قضیه نگاه میکنیم پسرا منطقی!

سختی ها مثل الماس روح آدم رو صیقل میده و از همون قسمت صیقل خورده نور دچار شکست میشه و هفت رنگ زیباش نمایان میشه.   منبع: کاربر ترانه_پاییزی

پسری هم هس ادعای عاشقی نکنه؟ پسری بود ک ب خاطر دختری بنزین ریخت رو خودش مردم خاموشش کردن... چند روز بعد عاشق د ختری دیگ شد! اونقدررررر امثال اینا هس و دیدم‌.

ساده نباش.

اگ جوابتو ندادم یعنی لیاقتِ جوابم رو نداشتی! 🤪🤪

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792