2777
2789
عنوان

تداخل درسا

326 بازدید | 8 پست

سلام

من میخوام از عمد یه درس عمومی رو با تخصصی ای بردارم که تداخل دارن باهم چون ترم اخرم میتونم اگه تداخل داشت نامه بگیرم فقط یکیشو برم سرکلاس

میشه بنظرتون؟یا چون عمومیه ایراد میگیرن 

معرفی به استادم ۲درس دارم دیگه نمیتونم

من یقین دارم خدا بهترین هارا برایم رقم میزند؛خدایا شکرت🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره میشه ولی سامانع معمولا اجازه نمیده ک تداخل شدع هارد برداری معرفی ب استاد میتونی تا ۸ واحد ها

 کامنتامو لایک نکنین لطفا🚫🚫🚫 خدایا به خاطر هرچی که دادی،ندادی،میخوای بدی شکرت.🤗 ۲۳ سالمه^.^

بله میتونی عزیزم من ترم آخر ۲۴ واحد داشتم دهنم صاف شد رفتم به دو تا استادمون گفتم من نمیکشم گفتن یه هفته اینو بیا یه هفته اونو کم کم کلا جفتشو نرفتم 🙆😂😂

حس خیلی خوبیه که تا می خوام یه کار بد انجام بدم یادم میفته که خدا داره منو می بینه، واسه همین تا الان چندتایی از اخلاقای خیلی بدمو کنار گذاشتم، این یعنی خدا تنهام نذاشته🥺🤲🤍
اره میشه ولی سامانع معمولا اجازه نمیده ک تداخل شدع هارد برداری معرفی ب استاد میتونی تا ۸ واحد ها

ما ۴واحده بیشتر نمیتونیم

من یقین دارم خدا بهترین هارا برایم رقم میزند؛خدایا شکرت🦋

بله میتونی عزیزم من ترم آخر ۲۴ واحد داشتم دهنم صاف شد رفتم به دو تا استادمون گفتم من نمیکشم گفتن یه ...

😁اهان من رفتم گفتم میشه یه کلاس شمارو نیام چون باز دومه درسو برمیدارم گفت نه اگه اون دفعه افتادی باید حتما بیای

من یقین دارم خدا بهترین هارا برایم رقم میزند؛خدایا شکرت🦋

😁اهان من رفتم گفتم میشه یه کلاس شمارو نیام چون باز دومه درسو برمیدارم گفت نه اگه اون دفعه افتادی با ...

اتفاقا منم یکیشو ترم اول افتاده بودم مجدد ترم آخر برداشتم عمومی هم بود ولی خب چون ترم آخر بودم و دانشگاهم روزانه بود و موندن بیشترم براشون هزینه داشت مجبور شدن باهام راه بیان 

برو با آموزش یا مدیر گروهتون هم صحبت کن شرایطتت رو بگو 

حس خیلی خوبیه که تا می خوام یه کار بد انجام بدم یادم میفته که خدا داره منو می بینه، واسه همین تا الان چندتایی از اخلاقای خیلی بدمو کنار گذاشتم، این یعنی خدا تنهام نذاشته🥺🤲🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خستم بخدا

mahlin1678 | 36 ثانیه پیش

بعضی کارا

نزن_اشنام | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز