00yas مدیر استارتر عضویت: 1399/11/28 تعداد پست: 4395 عنوان لب تاپ 58 بازدید | 6 پست یه لپ تاپ خوب برای کارای معمولی میخوام.کارای اینترنتی.فیلم دیدن..چه مارکی خوبه؟چه رنج قیمت؟ 1401/11/23 | 17:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نمکییییی عضویت: 1400/06/13 تعداد پست: 3496 لنووو آدما چهار دستهان:یا ممدن یا علی یا فاطمه یا زهرا بقیه دوستای اینان😐😕😂
نمکییییی عضویت: 1400/06/13 تعداد پست: 3496 چندین مدل داره کدومش به نظرتون؟ والا نمیدونم اخه خواهرم و دختر عمم همین مارکو خریدن اونم برای کارای معمولی نمیدونم چه مدلیش اما چندسالیه دارن خیلیم راضین من ایسوز دارم منم راضیم آدما چهار دستهان:یا ممدن یا علی یا فاطمه یا زهرا بقیه دوستای اینان😐😕😂
00yas مدیر استارتر عضویت: 1399/11/28 تعداد پست: 4395 والا نمیدونم اخه خواهرم و دختر عمم همین مارکو خریدن اونم برای کارای معمولی نمیدونم چه مدلیش اما چندس ... میشه ازشون بپرسی؟؟البته اگه میشه ..ایسوز یه مدت داشتم خیلی خوب بود ولی مجدد باید بگیرم
نمکییییی عضویت: 1400/06/13 تعداد پست: 3496 میشه ازشون بپرسی؟؟البته اگه میشه .. ایسوز یه مدت داشتم خیلی خوب بود ولی مجدد باید بگیرم چشم آدما چهار دستهان:یا ممدن یا علی یا فاطمه یا زهرا بقیه دوستای اینان😐😕😂