2777
2789
عنوان

خانوما

50 بازدید | 6 پست

سلام من توی تل خروج از حساب کاربری زدم..الان این حذف حساب کاربری محسوب میشه؟

چیکار کنم خارج شم کلا از حساب کاربریم؟بعد اگه حساب کاربریم حذف بشه تمام چت ها از بین میرن؟

بخدا قسم ایندفعه کاربریم رو بترکونین حلالتون نمیکنم  این چهارمیه...مرسی اه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی دردسر داره؟ بقیه چت ها پاک میشن؟

درد سر ک نداره شمارتو میزنی ی کدم میاد برات وارد میکنی تمام 

چتات پاک نمیشن ولی مشخص نمیشه تو فرستادی چون روش مینویسه دیلیت اکانت 

درد سر ک نداره شمارتو میزنی ی کدم میاد برات وارد میکنی تمام  چتات پاک نمیشن ولی مشخص نمیشه تو ...

میشه بگی باید وارد چ سایتی بشم؟کمکم میکنی؟فیلتر ..شکن میخواد؟

بخدا قسم ایندفعه کاربریم رو بترکونین حلالتون نمیکنم  این چهارمیه...مرسی اه  
درد سر ک نداره شمارتو میزنی ی کدم میاد برات وارد میکنی تمام  چتات پاک نمیشن ولی مشخص نمیشه تو ...

اخه یه سری چت دارم ک طرفم دلیت زده

ولی نمیخوام پاک شن

بعدا میتونم دوباره با همین خطم وارد شم و همین چت ها باشن؟

بخدا قسم ایندفعه کاربریم رو بترکونین حلالتون نمیکنم  این چهارمیه...مرسی اه  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز