2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده💔

108 بازدید | 4 پست

پنج ماه با پسری بودم ک از خودم پایین تر بود مجازی آشنا شده بودیم

من پرستارم و شاغل اون بیکار و دانشجوی دانشگاه آزاد ی رشته معمولی..نگید چرا با این دوست شدی فک کردم آدمه و دوسم داره فک کردم بهش لطف کنم بیشتر قدرمو می‌دونه 

تو طول رابطمون خیلی خوب بودیم همیشه حواسش بهم بود قهرمون بیشتر از یک روز نمیشد حرف ازدواج میزد و..

الان ۱۰ روزه کاتیم آخرین بار ۴ روز پیش حرف زدیم آخرین حرفش این بود ک ته دلم دوس دارم برگردیم ولی تضمینی واسه آینده نیس..منم قبول نکردم گفتم اینجوری ک میگی تحقیر میشم و همش باید استرس آینده رو داشته باشم..قبلش از ی دعوا شروع شد ک سر قهر کردن من خیلی جدی گفت آینده ای نداریم و باید کات کنیم 

گفت با اخلاقت مشکل دارم خانوادم ممکنه با یک سال بزرگ تر بودنت مشکل داشته باشن..

الان خیلی عصبی ام ناراحتم دلتنگم..هر چی حس بد ک بگی دارم..اگه دیگه هیچ وقت دوباره پیام نده چی؟انگار در حال سقوطم واقعا تحمل این قضیه برام سخته..انقد بهش خوبی کرده بودم ک فکرشم نمیکردم اینجوری بخواد رفتار کنه 

برمیگرده؟

:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر تو ک از اون سر تری! برا خودت ارزش قائل باش اون با این توصیفاتی ک ازش کردی معلومه ب درد تو نمیخ ...

همین داره میسوزونه ک این ک باید از خداش باشه با من باشه چرا رفت؟

:)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792