2777
2789
عنوان

کیست تخمدان

58 بازدید | 5 پست

کسی که کیست داره یدونه یعنی پلی کیستیک نیس 

مشکل هورمون هم داره؟؟؟

من رفتم سونوگرافی پرسیدم ازش که پلی کیستیک و تنبلی تخمدان دارم گفت نه ندارید 

ولی مگه تنبلی تخمدان رو سونو گرافی نشون میده ؟مگه از طریق ازمایش هورمون نباید مشخص بشه؟

یه روز میشم تو کربلا مجاور تو ان شاءالله؛ امام حسین عزیزم💔 اللَّهُمَّ عَجِّل لِوَلِيِّكَ الْفَرَج🤲🏻

برای آزمایش هورمون باید موقع پریودی بریم؟

🌺✨سنَحیا بعد کُرباتنا ربیعا، کاننا لم نذق بالأمس مُراً🌈🍃‏پس از مصیبت هایمان، بهاری خواهیم زیست گویی،طعم تلخ دیروز را نچشیده ایم❤️💙💜💚🧡💛

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برای آزمایش هورمون باید موقع پریودی بریم؟

میگن روز سوم باید باشه

یه روز میشم تو کربلا مجاور تو ان شاءالله؛ امام حسین عزیزم💔 اللَّهُمَّ عَجِّل لِوَلِيِّكَ الْفَرَج🤲🏻
میگن روز سوم باید باشه

مطمئنی؟؟

لطفا اگه تو تاپیک من اومدین این موارد رو رعایت کنید!⚠️....خارج از موضوع تاپیک حرف نزنید مثلا اگه سوالی پرسیدم فقط جواب سوالم رو بدید و راهنمایی کنید ولاغیر!....... اگه بحث جدیه و دارای علامت 😭😔هستش خنده و شوخی ممنوع چون واقعا تو اون موقعیت حوصله شوخی کردن ندارم!..... تو تاپیک من سوال های سطحی نپرسید مثلا بگید شپش یا کک چجور حشره ایه ژلیش کردن ناخن چجوریه عوارض کاشت ناخن چی هست و...چون جواب همه اینا تو نت هستش و به راحتی با سرچ به دست میاد.اگه تو تاپیک کسی سوال سطحی بپرسه به جز اون کاربرایی که باهاشون دوستم جواب نمیدم متسفانه!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

علاعم پریودی

بسعلخ | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز