2777
2789
عنوان

درد دارم😔😔

| مشاهده متن کامل بحث + 458 بازدید | 26 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن معده درد ندارم.  تب ندارم اما حالت تهوع دارم  زدم گوگول خوندم علایم آپاندیس داشتم حالا ...

تب شدید از علائمش خودت گرم نگهداره 

ولی دکتر برو صبح شد چون خطرناک 

'زندگی رو بزار رو حالت پرواز و به سمت رویاهات پرواز کن‌‌'🕊🤍️
ن معده درد ندارم.  تب ندارم اما حالت تهوع دارم  زدم گوگول خوندم علایم آپاندیس داشتم حالا ...

اپاندیس دردش شدیده

مگه نمیگی زیر دنده ؟اونجا که اپاندیس نیس 


 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
جدی. دردش چطور بود از همون اول درد وحشتناک داشتی یا ی ذره ذره. من ی دفعه میگیره

هی میگرفت ول میکرد ولی شوهرم ترکیده بود تو شکمش استفراغ شدییید و تب و لرز دیر بهش فهمیدیم خدا رحم کرد بهش ولی من اون موقع اول دبستان بودم همین اسهال و دل درد اینارو داشتم تو هم گرم خودتو بگیر اگه خوب نشدی برو دکتر

زیر دنده بین ناف و سمت راست شکم

اونجا اپاندیس نیس که یا کبده یا کیسه صفرا

مواقعی که کیسه صفرا سنگ داره علائمی مثل حالت تهوع و این چیزا میده

 میشه برای شادی روح پدر و مادرم یک صلوات بفرستید مظلوم از این دنیا پر کشیدن  
هی میگرفت ول میکرد ولی شوهرم ترکیده بود تو شکمش استفراغ شدییید و تب و لرز دیر بهش فهمیدیم خدا رحم کر ...

دقیقاً منم میگیره ول میکنه. خوب خوب خوبم. ی دفعه که میگیره اصلا میندازتم بعد تیر میکشه. 

دقیقا میگم دردش مث وقتی هست زیاذ میدویی اینطورم .

حالا تا فردا اگ‌خوب نشدم میرم سونو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز