2777
2789

قرص دمیترون خوردی؟


⭕️از عجایب نی نی سایت:⭕️😁طرف تاپیک زده؛ سلام خانما دیشب خواب دیدم شوهرم داره بهم خیانت میکنه، اسم زنه هم سارا بود، تو خواب دست تو دست هم خوش بودن و ظاهرا زنه هم حامله بود  با یه حالی از خواب بیدار شدم. بگید چکار کنم؟ دارم دیوونه میشم... حتی می ترسم بخوابم!و اما جواب نی نی سایتی های غیور همیشه در صحنه:۱_خوابت رو دانلود کن بزار جلوش بگو این چه وضعشه خائن.۲- ببین دانلود فایده نداره، باید از خوابت اسکرین شات بگیری. عکسش رو داشته باش سند باشه.۳- عکس؟ کو!کو!۴- بز.بز .۵- ببین امشب تو خواب با مامور برو سراغشون.۶- من میگم نخواب تا اونا هم همونبین.۷نفهمیدی چطوری حامله شده؟۸- بچه داری؟ ببین فقط طلاق. ۹_من شماره سه هستم، اگر عکسش رو نمی زاری تا گزارش بزنم.۱۰_ با اجازه اسی بیاید تاپیک آخر من.۱۱- نی نی یار ۵ هنوز کسی بهم توهین نکرده، تاپیک ببند یه وقت توهین نکنند بهم. ۱۲_تو چندسالته اون چندسالشه.۱۳_ دوستان اگر تاپیک پربازدید شد برام یه صلوات بفرستید مشکلم حل بشه.۱۴_ب خاطر همینه دوست ندارم ازدواج کنم.۱۵_بچه برا چی آوردی از این شازده.۱۶_ب روش نیار قشنگ با سیاست کاری کن خونه ب نامت کنه ،کلی طلا جمع کن بعد طلاق ۱۷_خانما تو تاپیک مرد هست ادب رعایت شود.۱۸_یکی منو لایک کنه بعدا بیام بخونم الان خوابم میاد.۱۹_چرا حس میکنم تایپیک سرکاریه☹️🎈منو با امضام میشناسن پس لطفا کپی نکنید میسی🎈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکترت مگه بهت دارو نداده؟من حالت تهوع داشتم ولی ببخشیدا استفراغ نمیکردم.اسیدمعدمم میومدتوحلقم همش.اینجوری اشتهامم کورشده بود.دکترم بهم دارو داد واسه اسیدمعده وحالت تهوع.الان قشنگ غذامم میخورم کمی حالم بدمیشه ولی مثل اول نیستم خیلی بهترشدم.توهم به دکترت بگوهرمشکلی داری حلش میکنه

آره موثر نیست😭

چند هفته ای؟

با سرم زدن و ب کمپلکس  و اینا 

خوردن نون خشک غذاهای کبابی بو کردن لیمو دوری کردن از چیزایی که حالتو بد میکنه باید بگذرونی بیشتر باید تحمل کنی 

⭕️از عجایب نی نی سایت:⭕️😁طرف تاپیک زده؛ سلام خانما دیشب خواب دیدم شوهرم داره بهم خیانت میکنه، اسم زنه هم سارا بود، تو خواب دست تو دست هم خوش بودن و ظاهرا زنه هم حامله بود  با یه حالی از خواب بیدار شدم. بگید چکار کنم؟ دارم دیوونه میشم... حتی می ترسم بخوابم!و اما جواب نی نی سایتی های غیور همیشه در صحنه:۱_خوابت رو دانلود کن بزار جلوش بگو این چه وضعشه خائن.۲- ببین دانلود فایده نداره، باید از خوابت اسکرین شات بگیری. عکسش رو داشته باش سند باشه.۳- عکس؟ کو!کو!۴- بز.بز .۵- ببین امشب تو خواب با مامور برو سراغشون.۶- من میگم نخواب تا اونا هم همونبین.۷نفهمیدی چطوری حامله شده؟۸- بچه داری؟ ببین فقط طلاق. ۹_من شماره سه هستم، اگر عکسش رو نمی زاری تا گزارش بزنم.۱۰_ با اجازه اسی بیاید تاپیک آخر من.۱۱- نی نی یار ۵ هنوز کسی بهم توهین نکرده، تاپیک ببند یه وقت توهین نکنند بهم. ۱۲_تو چندسالته اون چندسالشه.۱۳_ دوستان اگر تاپیک پربازدید شد برام یه صلوات بفرستید مشکلم حل بشه.۱۴_ب خاطر همینه دوست ندارم ازدواج کنم.۱۵_بچه برا چی آوردی از این شازده.۱۶_ب روش نیار قشنگ با سیاست کاری کن خونه ب نامت کنه ،کلی طلا جمع کن بعد طلاق ۱۷_خانما تو تاپیک مرد هست ادب رعایت شود.۱۸_یکی منو لایک کنه بعدا بیام بخونم الان خوابم میاد.۱۹_چرا حس میکنم تایپیک سرکاریه☹️🎈منو با امضام میشناسن پس لطفا کپی نکنید میسی🎈
هیچی صبور باش و هر چی دلت کشید بخور ولی زیا نخور که معدت پس بزنه چیزای اسیدی و زیادی ترسم نخور مثلا ...

نمیتونم هیچی بخورم فقط بالا میارم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
عزیزم متخصص منو ی شب بستری کرد بعد هم دارو داد ... ب طور کلی بهترم اما همچنان علایم هس و کاملا خسته ...

چرا بستریت کردن؟

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کنکور 405

mobilize | 54 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز