2777
2789
عنوان

کات کردیم

194 بازدید | 9 پست

شدیداً حس میکنم برمیگرده 

الان ی هفته س ک همه چی خراب شده ولی دیشبم باهم حرف زدیم و جدی کات کردیم البته خدافظ ب هم نگفتیم..

خیلی دارم اذیت میشم خیلی غرورم شکسته چیکار کنم؟

همه جام درد می‌کنه از اعصاب 

کسی اگه میخواد بدونه چرا و چی شد تاپیک قبلیمو بخونه 

:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوس دارم برگرده 

طبیعیه 

اگه دوسنداشتی برگرده این غیرطبیعی بود

تو قطعا بارها و بارها باهاش حرف زدی خاطره ساختی و یباره و یماهه که از ذهنت پاک نمیشه

زمان بده به خودت درست میشه

اگه آدم خوبی نیست ولش کن بعداپشیمون میشی

من عقدم نازمدم خیلی اخلاقای بدداره دیونه شدن بخدا.اگه پیشناسیش میدونی اخلاقاش بدزیادداره ولش کن فقط

از صدای گذر آب چنان میفهمم تندتر از آب روان عمرگران میگذرد زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آرزویم اینست آنقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست💚🙃😍

فقط به خودت اهمیت بده و سعی کن بهش فکر نکنی 

سخته ولی قوی باش دیر و زود برای منم اتفاق میفته این و فکرشم داغون کنندس 

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

عزیزم نه اکثر اخلاقاش خوبه🥲

تاپیک قبلیتوخوندم

وقتی نمیخوادت چراتمومش نمیکنی؟

والااونایی که آدمومیخوان یکم بعدعوض میشه اخلاقشوت حالااینکه ازالان داره میگه نمیخوامت

از صدای گذر آب چنان میفهمم تندتر از آب روان عمرگران میگذرد زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آرزویم اینست آنقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست💚🙃😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز