2777
2789
عنوان

ی خانمی بود

52 بازدید | 8 پست

۴تا دختر داشت و ۲ تا پسر بعد این خانم موقع بدنیا آوردن یکی از دخترا چون حالش خوب نبوده سپرده ب کسی دیگه بعد اون زن و شوهر که سپرده بهشون بچه دار نمیشدن این بزرگ میشه میره مدرسه مادر اصلی بچه میره مدرسه اونجا وایمیسته میبینتش بعد اون خانمه میفهمه تهدیدش میکنه که دوباره نیاد دنبال بچه بعد بزرگ میشه ازدواج میکنه صاحب ی دختر میشه بعد خواهراش پیداش میکنن و باهاش قرار میزارن و قضیه بهش میگن اونم می گفته که وقتی بچه بوده میتونسته این قضیه رو الان اون خانمه که نگهش داشته زنده است و هنوز بهش نگفته خانوادش پیدا کرده چون بیماری قلبی داره

متولد ۱۳۶۹ هستم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان هیچی دیگه مادر واقعیش فوت کرده بعد دخترش نمیدونه ازدواج کرده رفته فقط اون مادرش هست که اونم بیم ...

اخی خدارحمتش کنه  پس ب اون یکی ک بزرگش کرده نگه جریانومیدونه چون اون بنده خداهم دیریازود میره دیگ پس بهتره باخاطره خوب بره ولی ایشون یواشکی خواهروبرادرشونوببینین

اخی خدارحمتش کنه  پس ب اون یکی ک بزرگش کرده نگه جریانومیدونه چون اون بنده خداهم دیریازود میره د ...

اره همین کارم کرده خواهراش گاهی میرن میبینتش این شهر دیگست اونا شهری دیگه 

متولد ۱۳۶۹ هستم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز