2777
2789
عنوان

پیام داد

201 بازدید | 20 پست

من با دوس پسرم بدجور قهر و دعوا و کات کردیم ینی اون خیلی جدی گفت کات من با اخلاقت مشکل دارم و..امروز شد ۶ روز ک گفته بود کات 

دوستش باهام حرف زد فهمیدم هنو دوسم داره و دوس داره رابطمون درست بشه با توجه به اینا من رفتم پیام دادم گفتم بیا ی شانس دوباره ب رابطمون بدیم ما ک خیلی همو می‌خواستیم حیفه و..اولش قبول نمی‌کرد بعد گفت باشه بعد دوباره دعوامون شد و..گفت اصلا پیام نده 

خلاصه دو روز پیام ندادم بهش امروز خودش اومد گفت پیام دادم بگم ی روز میشینیم و حضوری حرف می‌زنیم البته اگه اوکی باشی منم گفتم سلام باشه حتما بعد یک ساااعت سین کرد و هیچی دیگه نگفت

ما اصلا از هم بیخبر نمیموندیم ۵ ماه تموم خیلی خوب بودیم باهم ولی الان اینجوری شده🥴

این پیام نشونه خوبیه؟ب نظرتون درست میشه؟چیکار باید کنم 

:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره چطور کمه؟

تو این دوره زمونه طرف با زنش یا شوهرش چندسالم زیر یه سقف زندگی کنه بازم خوب نمیشناستش رل که جای خود داره .به نظرم بهش رو نده بزار اون بیاد سمتت نه تو بزار اون دنبالت باشه نه تو بزار اون عاشق تر باشه نه تو اگه اینجوری نباشی تهش غرورمو له میکنه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز