لک هم میشه با دستگاه پلاژن کار کرد ، اسیدتراپی و کربوکسی تراپی هم خوبه براتون. درمانهای تهاجمی هم هست مثل نیدلینگ . البته خودتونم باید هوم کر مناسب داشته باشید. مثلا حتما ضدآفتاب استفاده کنید دائم، یا سرم های ضد لک استفاده کنید شبها. آبرسان بزنید