سلام دلم خیلی گرفته خیلییییی زیاد از همه دلگیرم حتی خدا واقعا نمیدونم چکار کنم من چند سال نتونستم باردار بشم یکبار ivf انجام دادم که نشد هم ذخیره تخمدانم پایین هست هم یک لوله ام بسته همه جا رفتم دنبال درمان که نشد ناغافل اردیبهشت ماه باردار شدم چقدر شکرگذار خدا بودم چقدر شاد شدم اما خدا نمیخواست من مادر بشم بعد از آزمایش متوجه شدم سندرم داون هست و مجبور به سقط جنین شدم بعد از اون عهد کردم هیچی از خدا نخوام چون اون نگذاشت من مادر بشم واقعا گاهی اوقات به حدی غصه دارم که دلم میخواد بمیرم نمیدونم چه حکمتی هست اما من دیگه طاقت صبوری و تحمل ندارم دیگه از انتظار خسته شدم دیگه از قوی بودن خسته شدم 😔😭
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نگو اینجوری قربونت برم ❤️بخدا به صلاحت بوده خدا هیچ کاری و بی حکمت نمیکنه، و فقط خودش میدونه چیکار کرده! شکرش کن شاید اگه بچه دار میشدی بلای جونت میشد شاید طوری توی زندگیت زجر میکشیدی که از خدا میخواستی بکشش، لطفا امیدت به خدا رو از دست نده
امسال چهل ساله شدم حداقل به خاطر همسرم یه رحمی میتونست بکنه که نکرد آخه این چه رحمان و رحیمی هست😭
به خودش قسم منم نمیدونم❤️ولی میدونم خدا بد هیچ بنده ای رو نمیخواد🌹فقط خدا کنارته حتی زبونم لال روز آخر زندگیت و بازم زبونم لال لحظه مرگت بازم فقط خداعه، بهش پشت نکن به روح عزیزم قسم خدا اگه به یکی پشت کنه اون فرد تا آخر عمرش بدبختی میکشه ، برگرد به خدا مطمئن باش خدا خوشبختی تو رو میخواد
انشاالله هرچی خیر هست برات رقم بخوره.مطمن باش خدا خیر بنده هاش میخواد.یه چیزایی هست که اون میدونه و ما نمی دونیم.دعا کن ولی در عین حال راضی باش به رضای خدا
بدان که نعمت ها و تلخیها...وسیله آزمایش اند تا سپاسگزار و ناسپاس شناخته شوند...سوره زمر آیه۴۹
به خودش قسم منم نمیدونم❤️ولی میدونم خدا بد هیچ بنده ای رو نمیخواد🌹فقط خدا کنارته حتی زبونم لال روز ...
مگه میشه بی خدا زندگی کرد؟ من سالها نماز صبحم قضا نمیشد سالها نماز و روزه ختم قرآن و هزار جور دعا میکردم هیچ حاجتی هم نداشتم منتی هم نبود وظیفه ام بود انجام میدادم اما وقتی دلم شکست تنهام گذاشت چقدر صداش کردم دلش به رحم نیومد الان هم دلگیرم ازش خود خدا هم میدونه هیچ راهی ندارم جز خودش
مگه میشه بی خدا زندگی کرد؟ من سالها نماز صبحم قضا نمیشد سالها نماز و روزه ختم قرآن و هزار جور دعا می ...
نا امید نشو من تو زندگیم درسته ازدواج نکردم و چنین درد هایی رو تجربه نکردم ولی رمانایی بود که فقط م*رگ خودمو میدیم و چندین بار خواستم خودمو بکشم فقط خودش میدونه چطور کشیدم! چندین بار از مرگ نجاتم داد خدا چندین بار فکر کنم یه 5 یا 6 باری از مرگ نجات پیدا کردم... توکل کن بش