2777
2789
عنوان

خانه تکانی

504 بازدید | 12 پست

من چون شاغلم هر روز کمی از کار ها رو انجام میدم تا دم عید راحت باشم .گفتم تو به برنامه بنویسم شاید به درد کسی خورد.

امروز سه تا از کابینت های آشپزخانه و بوفه و میز تلویزیون و تلویزیون و تمیز کردم. پرده خونه رو شستم . مبل و جلو مبلی هارم تمیز کردم .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش من خونه تکونی نمیکنم اخه خونه تمیزه چیشو بتکونم؟ مگه هر روز تمیزکاری نمیکنین؟

هر چقدر هم تمیز باشه باز لازمه . مثلاً من همیشه بوفه رو هر هفته تمیز می کنم ولی داخل شو نه داخل اون طرف دکوری ها رو نه . یا داخل کشو های آشپزخانه یا داخل خود کابینت ها 

دم عید آدم استرس می گیره . ولی هر روز چند تا کار کردن به چشم نمیاد با کار های روتین خونه انجام میدم& ...

من هم شاغلم. هیچ وقت بهمن و اسفند خونه تمیز نمی کنم. همیشه میزارم اردیبهشت. 

من چون دو ماهه دیگه زایمانمه خونه تکونیم تموم شده فقط نزدیکهای عید یه دستمالی به دیوار میکشم و یه کردگیری کلی

برای سلامتی همسرم و بچه هام و خونه دارشدنمون با دلهای پاکتون لطفا یه صلوات😘😘😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز