2777
2789
عنوان

ازدواج

73 بازدید | 3 پست

سلام به همگی

قطعا اینجا جاییه که میتونی ناشناس حرفتو بزنی و دلیلی بر دروغ گفتن نیست و نظر همه دوستان برام ارزشمنده ♥️

من سی سالمه الان و تا حالا میتونم بگم حدود پنجاه تا خواستگار داشتم چون شهر کوچیک زندگی میکنیم و قیافمم خوبه همه یه سنگ انداختن و رفتن 😅 تو این تعداد زیاد خواستگار حتی یه دونه از نظر خودم درست و حسابی و در حد خودم ندیدم 

 اینم بگم که متاسفانه کمال گرایی دارم تو همه چی . والبته تو زندگی خییییلی درگیر مشکلات خانوادگی شدم که قربانی بودم همیشه و خواهر دلسوزه بودم که همیشه خودشو فدا می‌کرده مشکلات همه حل بشه . 

الان دوسالیه احساس تنهایی میکنم به شدت 

یه رابطه شکست خورده هم داشتم تو همین دو سال برا همین دوست ندارم دوست پسر داشته باشم 


یه حال خیلی بدی دارم دوست دارم بگم من مستقلم حالم خوبه ب هیچ پسری نیاز ندارم اما واقعا اینطور نیست 😂 

و در آخر سوالم اینه چرا این همه دختر همسرای به این خوبی دارن بعد من با اینکه واقعا چیزی کم ندارم اینو بقیه میگن بهم یه مورد خوب پیدا نمیشه منو به آرامش برسونه ؟😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز