باسلام بنده ۷ ماهه تحت درمان دکتر فیروز طاهری تبریز بودم بهم تشخیص تنبلی تخمدان داده بود دور ناف نوشت ولی نزدم این ماه رفتم پیش خانم دکتر پریسا موسی پور خداروشکر بهم گفت تنبلی تخمدان نداری فولیکول غالب تو سمت راست داری و طبیعی باردار میشی
۶ روز قبل به دکتر رفته بودم از اون موقع ۳ بار اقدام داشتم ۳ روزه زیر شکمم درد جزعی دارم ولی به پریودم ۱۴ روز مونده یعنی علتش چی میتونه باشه؟