2777
2789
عنوان

بارداری

87 بازدید | 1 پست

سلام خانوما بیست و هفت هفته هستم و دکتر برام سونو نوشته که وارد بیست و هشت شدم انجام بدم،یادم نمیاد سر دخترم این سونو رو انجام دادم یا نه کسی می‌دونه برای چیه این سونو و چیارو بررسی میکنه،و اینکه دوباره سونو یا آزمایشی دارم که تا آخر بارداری انجام بدم یا نه؟؟ازمایش قند و خون و ادرارم هفته پیش دادم تموم شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خیلی تنهام

همجوار | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز