2777
2789

آره

دوست عزیز من سلام ببین قشنگم تو امپراطور کوزکونیستی که پاشا برای برگردوندن همه چیز به شرایط عادی از جونش مایه بذاره پس خودت پاشو تلاش کن هممون یه مشکلاتی داریم ولی یادت باشه که ماتوی اتاق جنی و دوازده پرنسس زندگی نمیکنیم که قرار باشه کف اتاقت شکاف بخوره یه سرزمین بیرون بیادبرای فرار از مشکلاتت!یا باهاش کنار بیا یا حلش کن اگه انیمیشن روحرو دیدی و فکر میکنی جوگاردنری وجود داره که قشنگی های دنیارو نشونت بده و متقاعدت کنه زندگیت قشنگه سخت در اشتباهی خودت باید اینو کشف کنی، تورایلی توی انیمیشن درون وبیروننیستی پس هیچ کسی برای شاد بودن تومثل بینگ بانگ خودشو به دست فراموشی نمیسپاره کلیشه ای فکرنکن ما توی لایو اکشن دیو و دلبر نیستیم با کسی ازدواج کن که توی اکثر موارد شبیه باشید! قرار نیست غول چراغ جادوی توی لایو اکشن علاءالدینیه روز بیاد و سه تا از آرزوهاتو برآورده کنه و زندگیت بهتر بشه همچنین یادت نره که توسیندرلا نیستی و هیچ پسری برای پیدا کردنت کفشتو پای کل دخترای شهر نمیکنه فقط برای اینکه باهاش ازدواج کنی از بدبختی نجات پیدا کنی همچنین سفید برفیهم نیستی که بعد از گول خوردن با بوس کردنت همه اشتباهاتت جبران بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه ربطی به داعش نداشت

درمورد ریگی ها بود

دردی‌که‌انسان‌را‌به‌سکوت‌وامیدارد،بسیارسنگین‌تراز دردیست‌که‌انسان‌رابه‌فریادوامیدارد...انسان‌ها‌به فریادهم‌میرسند،نه‌‌به‌سکوت‌هم...!

عبدالمالک ریگی بود گروه طالبان بود...

خوشا آنکس که در دنیا دوقُل دارد💖💖روز زایمانم همسری این متن استوری کرد واسم:بهشت زیر پای مادران است ولی تو ای بانو با این دو دلبندت فردوس را برای خود خریده ای♥️♥️لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

وقتی این فیلم اومد داداشم زاهدان سربازِ اطلاعات بود آخ ک نمیدونی چی ب ما گذشت😢 از ترس و دلهره شب و روز نداشتیم..ی پامون زاهدان بود ی پامون خونه...روزی ۵-۶بار تلفونی حرف میزدیم باهاش تا آروم بگیریم

خوشا آنکس که در دنیا دوقُل دارد💖💖روز زایمانم همسری این متن استوری کرد واسم:بهشت زیر پای مادران است ولی تو ای بانو با این دو دلبندت فردوس را برای خود خریده ای♥️♥️لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز