اوایل میرفتی اینستاگرام متوجه میشدی چقدر زشتی. الان میای نی نی سایت، تازه میفهمی، اونايي که اینستاگرام هستن هم زشتن، چه برسه به خودت.😐 وقتی ببینم یکی اینجا با بیادبی و گستاخی تبادل نظر میکنه برام مثه ی سگ میمونه که قلادش رو پاره کرده پس دوری میکنم ازش، نمیخام عصاب خوشگلم بهم بریزه بخاطر یه ادم بی ارزش🤷🏾♀️هرکه عیب دگران پیش تو آورد و شمرد، بی گمان عیب تو پیش دگران خواهد برد...!
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدای مهربون و خوبم، خدای عزیز و دست داشتنی من،خدای خوبی که همیشه بودی و بخشیدی و من کور دادهات رو ندیدم و غر زدم..منو ببخش مهربون خدا..ببخش کج فهمی ها و دیر فهمی های این بنده گناهکارت رو..میخوام اینجا چندتا آرزو کنم..از ته قلبم میخوام ازت اول سلامتی ظهور امام زمان عج رو، سلامتی همه مریضها و رفع گرفتاریهای تمام گرفتارها، مامان شدن اونهایی که چشم به راهن ،گره گشایی از مشکلات همه ، مخصوصا کسی که الان داره این امضارو میخونه. حاجت دلش رو بده خدا جونم".خودمم یه دنیا ارزو دارم اما فقط کمک کن که به رضای تو راضی شم.کمکم کن تا خسران دنیا و اخرت نشم،دوستت دارم مهربون خدا.دوستت دارم...