2777
2789
عنوان

مسخرمم میکنن😔

259 بازدید | 13 پست

بچه ها من نمیدونم دیوونم یا وسواس فکری دارم 

دیروز ی قاب گرفتم شیشه مانند گوشیم سفیده الان صفحه پشت گوشیم ی حالت بدی شده حساس شدم هی چک میکنم مامانم مسخره میکنه

یا همش میرم جایی دلم نمیاد چیزی بخورم دست خودم نیست

بیرونم میرم یکی میخوره بهم تا میرسم خونه میرم حموم انقد خودمو میسابم تنم قرمز میشه چیکار کنم همه میگن دیوونه ای😔😔😔


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قشنگم دیوونه نیستی وسواس داری و این قابل حل شدنه چیزی نیس که بخای غصه بخوری  با مشاور صحبت کنی ...

با مشاور حرف زدم خودم خسته شدم 

افغانی از بغلم رد میشه دوس دارم پوست تنمم بکنم نژاد پرست نیستم ولی بدم میاد

با مشاور حرف زدم خودم خسته شدم  افغانی از بغلم رد میشه دوس دارم پوست تنمم بکنم نژاد پرست نیستم ...

فقط کافیه کنترل کنی خودتو و هرچیزیو چک نکنی مثلا رفتی بیرون یکی خورد بهت با خودت تمرین کن و مجبور کن خودتو که نری خونه برو بگرد هرچند حس بدی داشته باشی


رو کاور گوشی حساسی به حست پروبال نده چک نکن درس میشه

بیا باهم بریم سوریه پیش عمه‌زینب😉 www.dadashreza.com
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش