سلام
من برای اعتکاف پیش ثبت نام انجام داده بودم و قرار بود بهم خبر بدن امروز پیام اومد که اگر میخوای پول واریز کن منم چون شاغلم از صبح دل تو دلم نبود که صاحب کارمو ببینم و ازش مرخصی بگیرم ولی امروز اصلا نیومد منم مردد بودم که مرخصی بده یا نه چون به تازگی باهاش صحبت کرده بودم که اسفندماه میخوام ۵ روز پشت هم نرم سرکار و اونم گفت زودتر روز دقیقشو بهم بگو منم گفتم باشه اما دوباره یهویی مرخصي لازم شده بودم😶😶خلاصه تمام کارامو راست و ریس کردم تو راه برگشت به خونه بهش زنگ زدم بالاخره عزمم رو جزم کردم از صاحب کارم مرخصی خواستم و اونم موافقت کرد💃💃💃گفتم من همه کارامو انجام دادم گفت منم میگم بچه ها کارشونو درست انجام بدن تا برگردی🥺🥺
وای خیلی خوشحالم🥲🥲😍دلم خواست شریک شادیم بشین