2777
2789
عنوان

کات کردیم💔

232 بازدید | 17 پست

کسی ک پنج ماه باهاش بودم امشب بهم گفت اخلاقمون ۱۸۰ درجه باهم فرق داره و خانواده من چون تو ازم یک سال بزرگ تری و از ی شهر دیگه ای (یک ساعت فاصله) راضی نمیشن من تو رو بگیرم


هیچ آینده ای با هم نداریم نمیخوام ضربه جداییمون بزرگ تر شه 😐


همه اینا رو بعد از دعوای دو شب پیشمون گفت ک سر دوستم دعوا کردیم(ی بار دوستامونو با خودمون بردیم بیرون و اونا باهم آشنا شدن و ما سر رابطه اونا چند بار با هم بحث داشتیم و دوستم ب رابطه ما خیلی حسودی می‌کنه و چشممون میزنه موضوع دعوا هم این بود ک واقعا بی سیاستم

ب دوس پسرم گفتم ک من ب سحر گفتم چرا خودتو ب امیر(دوست دوس پسرم)میچسبونی خودتو بالا بگیر بهش میگفتی اگه خواستگار خوب بیاد حتما ازدواج میکنم و منتظر تو نیستم..

آقا اینو ک گفتم خیلی ناراحت شد از حرفم و دعوا کرد گفت تو چرا دخالت میکنی چرا حرف مادرشوهری زدی) و   بعدش اون ازم معذرت خواست ولی من قهر کردم این قهرم باعث شد ک ب اینجا بکشه

:)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ی حس زود گذر بت داشته ک انقدر راحت کات کرد 

من تو زندگیت حکم ماه رو داشتم و تو زمین بودی ، من تو رو دوست داشتم و دورت میگشتم اما تو خورشید و دوست داشتی و دورش میگشتی:)ღ

خب شماهم کم مقصر نیستید اول اینکه چرا دوستاتونو باهم آشنا کردید؟اشتباه محضه اینکار دومم اصلا کردی چرا میگی فلان کن فلان نکن به دوستت راضی بوده خودش!!!سومم حالا که همه اینکارارو کردی چرا به دوست پسرت گفتیی وچرا اون سر سحر خانم عصبی شد؟؟یه چیزی بگم هم دوست پسرتون هم سحر خانم آدمای سمی هستن برای ارامش خاطر خودتون ازشون فاصله بگیرید

چقدر راحت آدمو ول میکنن میرن

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       
معلومه بخاطر چی با دختر دوس میشن😑👍

دقیقا فقط فشار روحیش میمونه روی ما

اعصاب خردیش اونا که به یه ورشونم نیست

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز