دیشب که با شوهرم دعوا کردم چندتا حرف پرید از دهنش.
گفت میرم پیش همون یا گفت از تو بهتر هم هست.
اینجا بوی خیانت میاد یا من حساس شدم؟
بعد هم احساس میکنم طلسمی چیزی درکار باشه. چون زمانی که میریم بیرون خیلی خوب و خوش اخلاقه ولی برمیگردیم خونه یعنی دیوونه میشه.
یه مدت دلم میخواست فقط بیرون باشیم تا اخلاقش خوب بشه!