2777
2789
عنوان

درد دل

42 بازدید | 2 پست

یکیو رو ۹ ساله دوست دارم با تمام وجود و دوران بچگی خیلییی صمیمی بودیم و بهم وابسته بودیم و دوران نابی بود که گذشت بعدش هیچ وقت نفهمیدم چرا اون آدم انقدر عوض شد سرد شد و طوریه که کاملا بی توجهی میکنه ولی من هنوزم دوسش دارم با وجود تمام دل شکستناش هر چند منم اشتباه کردم ولی خب 

هر کاری کردم درست شه ولی انگار دست من نیست چکار کنم که این برای همیشه فراموش شه هر کاری کردم نشد آدم دیگ ای رو هم اوردم جاش نشد هر چی تو دلمم بهش بد گفتم بده نشد اصلا نمیدونم چکار کنمممم🙂

خیلی سخته تقریبا غیرممکنه فکر اون آدم از ذهن بره بیرون سعی کا با آوردن کس دیگه نه بلکه با کامل کردن خودش جای خالیش رو کمتر حس کنی خودت رو اینقدر سرگرم کن فرصت فکر کردن بهشو نداشته باشی خیلی سخته درک میکنم خیلی زیاد سخته فقط یه اراده قوی میخواد🙂
خیلی سخته تقریبا غیرممکنه فکر اون آدم از ذهن بره بیرون سعی کا با آوردن کس دیگه نه بلکه با کامل کردن ...

اگه قرار بود با سر گرم کردن خودم فراموش شه بنظرت تو این ۹ سال نمیشد؟🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز