2777
2789
عنوان

من حسوودم

137 بازدید | 10 پست

جدی حسودم چیکار کنم حسود نباشم؟ نسبت به هرچیزی حسادت میکنم و این برام سخته🥲نسبت به داداشم، دوستام و... نه اینکه بگم دوستم فلانه من میستما اینجوری که اگه بره با یکی دیگه محلم نذاره ناراحت میشم، یا مثلا اینجوری که اگه برا داداشم چیزی بخرن برا من نخرن ناراحت میشم، مثلا یدونه بیکن مونده بود من هیچی نخورده بودم ولی مامانم برا داداشم لقمه گرفت:/ خیلی ناراحت شدم

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

بیش ازحد زودرنجی

پروفایلم عکس خودمه برش ندارین لطفا❤ استارتری که تاپیک میزنی غیب میشی حتی یه لایک نمیکنی بفهمیم خوندی کامنتو یا نه خیییلی بی شخصیتی 😒وقتی تاپیک میزنی کامل تعریف کن  مارو حواله نده به تاپیکای قبلی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیش ازحد زودرنجی

اره اینم هست🥲خیلی زود رنجم خیلی 

چیکار کنم نباشم؟ چون اطرذفیانم که به هیچ جاشون نیست فقط من اذیت میشم🥲

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
در واقع حسود نیستی حسودی به یه چیز دیگه میگن مثل اینکه طرف چشم دیدن یکی هم سطخ خودش بالا تر رو نداره ...

خب چیکار کنم حساس نباشم؟ دارم به خودم صدمه میزنم

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
اره اینم هست🥲خیلی زود رنجم خیلی  چیکار کنم نباشم؟ چون اطرذفیانم که به هیچ جاشون نیست فقط من ا ...


باید رو خودت کار کنی به قول خودت فقط خودت اذیت میشی واقعا هیجکس نمیتونه همش مواظب ما باشه تا ناراحت نشیم وقتی واسه داداشت چیزی میخرن به این فک کن خب برادرت نیاز داشته براش خریدن همونجور که تو وقتی چیزی نیاز داری واسه تو میخرن این معنیش فرق گذاشتن نیس یا همون لقمه درست کردنه

زاویه دیدتو عوض کن

پروفایلم عکس خودمه برش ندارین لطفا❤ استارتری که تاپیک میزنی غیب میشی حتی یه لایک نمیکنی بفهمیم خوندی کامنتو یا نه خیییلی بی شخصیتی 😒وقتی تاپیک میزنی کامل تعریف کن  مارو حواله نده به تاپیکای قبلی
باید رو خودت کار کنی به قول خودت فقط خودت اذیت میشی واقعا هیجکس نمیتونه همش مواظب ما باشه تا ناراحت ...

مرسی عزیزم🙂❤

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز