2777
2789
عنوان

گرید ۳ در ۳۰ هفته

221 بازدید | 4 پست

خانوما سلام من هفته ۳۰ بارداری رفتم سونو

جفتم زده گرید ۳ توروخدا کیا اینطوری بودن و بچه هاشون چند هفته ب دنیا اومده سالم بوده آیا با چه وزنی

دکترم میگی مشکلی نیست ولی خیلی میترسم توروخدا جواب بدین

عزیزم من هیچی یادم نمیاد 😬😬😬 

ولی دکتر که میگه چیزی نیست ، شما هم نگران نباش 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم توروخدا بیا بگو چیشد بموقع زایمان کردی منم هفته ۳۰ گرید جفتم زده ۳ نگرانم

عزیزم زایمان نکردم هنوز ۳۶ هفته و ۴ روزم

اصلا نگران نباش 

سونو داپلر درخواست بده دکترت برات بنویسه انشالله سالم ب دنیا میاد مطمئن باش منم مثل تو میترسیدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792