2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چون شوهر نداری میشی مجرد😂

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

چون هنوز مجردی. سواال بعد 

کاربری دست دو نفره... یه دختر مجرد شاد، با یه خانوم متاهل... خدایا تورا کجا گم کرده ام؟شبیه کودکی که در بازار دست مادرش را رها میکند تا عروسک هارا بنگرد، اما وقتی فهمید مادرش را گم کرده،دیگر تماشای عروسک ها هم برایش لذتی ندارد....خدایا جوری دستمو بگیر و بلندم کن که کتفم از جا دراد..عاشق اهنگای شادمهرم😌عاشق طبیعت و گل و گیاهم😁حامی حیوانات😍عاشق بارون و پاییز💫خدایا خیلی دوست دارم😘امیدوارم هر کسی این امضا رو میخونه به اون خوشحالی که الان نیاز داره برسه🌺نه که دوستت نداشته باشم...نه!     فقط میترسم ازت..پیچیده ای!    همونقدر که نداشتنت سخته...داشتنتم سخته!همونقدر که بلدی منو بخوندونی... بلدی اشکم رو در بیاری!   همونقدر که مهربونی...همونقدرم بی تفاوتی!     میدونی آدم نمیتونه کنارت اروم بگیره همون قدر که بلدی امن باشی و اروم ، ممکنه آدم رو پرت کنی ته دره:)
سن؟

۲۰ سالشه

عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792