dan50 مدیر عضویت: 1401/05/03 تعداد پست: 212 عنوان بی بی چک | مشاهده متن کامل بحث + 111 بازدید | 17 پست هاله داره به نظرتون ؟ 1401/11/10 | 23:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dan50 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/03 تعداد پست: 212 من کلومیفنخوردم تاخیر دارمولی میگمب خاطر قرص هست ..بی بی هم نزدم نه من چیزی نمیخوردم ایشالا جفتمون باردار باشیم من چون ۲روز پریود کم شدم دیگه امید نداشتم ولی چون دیدم حالم اوکی نیست خواهرم گفت یدونه بزن که بازم هاله انداخت
زینبببببببببببب عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 7686 نه من چیزی نمیخوردم ایشالا جفتمون باردار باشیم من چون ۲روز پریود کم شدم دیگه امید نداشتم ولی ... توکل به خدا هر چی خدا بخواد خدایا شکرت بابت تموم لحظات زندگیم ❤
dan50 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/03 تعداد پست: 212 توکل به خدا هر چی خدا بخواد اره عزیزم ممنون که جواب دادی