بچه ها من با شوهرم رابطمون خوبه خداروشکر اما ی مشکلی هست وقتی میاد خونه. یا سرش تو گوشیه بازی میکنه یا پا کامپیوتر بازی😐.
یا حرمت کنه خیلی زیاد میاد میشنیه پا فیلم. مثلا بیرون میریم اما همین ک میاییم خونه. باز برنامه همینه.
حالا بیاد هم بشینه حرف بزنیم حرفی نداریم خب چی بگیم😐 یعنی نگا هم کنیم😐