2777
2789
عنوان

دلم گرفته 💔

91 بازدید | 4 پست

نمیدونم چطور بگم بهترین لحظه زندگیم تولد دخترم بود الان ک دیابت داره همش دلم براش کبابه😭😭😭😭

صبور باش که اعجاز صبر هم یعقوب به وصل رسانید و هم زلیخا را 🌹🌱

امیدوارم درمانش پیداشه و دخترتون خوب شن 

ولی هیچ وقت جلوش کاری نکن ک فک کنه بیماری بدی داره 

دیابت ی چیز عادیه 

میدونم برات سخته 

ولی هیچ وقت جلوش چیزی نگو که حس بدی بهش دس بده 

یا جلوی خودش دراین مورد دل نسوزون

کاربری دست 2 نفره 
امیدوارم درمانش پیداشه و دخترتون خوب شن  ولی هیچ وقت جلوش کاری نکن ک فک کنه بیماری بدی داره&nb ...

میدونه غصه میخورم میدونه نگرانشم دعا کنید خوب بشه داشتیم چندین مورد خوب شدن ولی میدونی میترسم مث اونایی باشه ک بیست ساله دیابت دارن 

صبور باش که اعجاز صبر هم یعقوب به وصل رسانید و هم زلیخا را 🌹🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز