2777
2789
عنوان

کالری شماری

366 بازدید | 11 پست

سلام

کالری شماری کرفس چجوریه کسی الان استفاده میکنه؟اشتراک یکساله خریدم هم روش رژیم غذایی داره هم کالری شماری ولی رژیم غذایی نمیشه چون بعضی چیزا تو خونه ندارم نمیشه بنابراین از کالری شماری دارم استفاده میکنم کالری ۱۷۰۰ داده بهم ینی لاغر میشم با این کالری؟زیاد نیس؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

https://ranjoganj.ir/fitness-tests/weight-loss-calculator/

این سایته دقیقه بزن ی جدول پایین بهت میده ک کالری برا کاهش یا افزایش وزن همراه با میزان کربوهیدرات و چربی و..رو بهت میگه

برا کالری مواد غذایی هم ع برنامه زیره وo2fitاستفاده کن،نسبت ب بقیه برنامه ها تقریبن کاملتر و بهترن


زنها از همه چیز می ترسند..از تنهایی..از دلتنگی..از دیروز..از فردا..از زشت شدن..از دیده نشدن..از جایگزین شدن..از تکراری شدن..از پیر شدن..از دوست داشته نشدن❤️

ببینین بچه ها من اشتراک خریدم پس با پولی بودن مشکلی ندارم من میگم ک اگ کسی الان داره باهاش رژیم میگیره بیاد بگ ک آیا ۱۷۰۰ تا خوبه برام داده؟چون زیره بهم ۱۵۰۰ داده بود و اینک رژیمش استفاده میکنین یا کالری شماریشو؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز