2789

تخمک زن رو با بیهوشی بر میدارن    اسپرم مرد هم میگیرن   تو دستگاه لقاح انجام میدن   بعد  جنین سه روزه  یا پنج روزه داخل رحم میزارن 

بلاخره من بعد از ۱۴ سال مادر شدم 🤩 اونم از روش فرزند خواندگی 🤩🤩🤩پسرم معجزه ی زندگی مون شده   و زندگیمون رو بت بهشت  تبدیل کرده 🤩🤩🤩

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

درد نداره بعدش? 

نه من یه بار انجام  دادم  

بلاخره من بعد از ۱۴ سال مادر شدم 🤩 اونم از روش فرزند خواندگی 🤩🤩🤩پسرم معجزه ی زندگی مون شده   و زندگیمون رو بت بهشت  تبدیل کرده 🤩🤩🤩
 جدی? جواب گرفتید ب سلامتی? من امشب شوهرم یه چی گفت قلبم شکست افتادم ب فکر ای وی اف 

نه  برای من  منفی شد  

بلاخره من بعد از ۱۴ سال مادر شدم 🤩 اونم از روش فرزند خواندگی 🤩🤩🤩پسرم معجزه ی زندگی مون شده   و زندگیمون رو بت بهشت  تبدیل کرده 🤩🤩🤩
الان تاپیک قبلتو دیدم خدا حفظ کنه گل پسرتو عزیزم


    

بلاخره من بعد از ۱۴ سال مادر شدم 🤩 اونم از روش فرزند خواندگی 🤩🤩🤩پسرم معجزه ی زندگی مون شده   و زندگیمون رو بت بهشت  تبدیل کرده 🤩🤩🤩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز