2777
2789
عنوان

بیاین درد و دل

132 بازدید | 28 پست

دلتون از چی گرفته یا ناراحتین؟

خودم دو سه روزه ارتباطمو با یکی تموم کردم و الان یکم دلم تنگشه...

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)

ازینکه قهرو عه و من متنفرم از آدمای قهرو

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلم ازبی پولی گرفته😔ازاین که دندون پسر۴سالموکشیدم جاش عفونیت کرده پول دارو ندارم،ازاین که شوهرم یه کلیه داره،ازاین که پدرشوهرم تیلیاردره ولی ما محتاج نون شب،ازاین که دیسک کمرم پاره شده پول دکترندارم،بازم بگم😔جیگرم برابچه ی ۴سالم کبابه ای خدا

حیف کاربری ۹۶که ترکید هی عامو هی
ازینکه قهرو عه و من متنفرم از آدمای قهرو

وای خیلی سخته اینطوری...برای من نمیگفت قهره ولی کم حرف بود کم حرف تر میشد😂

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
دلم رب انار میخواد 

😂😂همینطوری خالی میخوری؟

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)

مامانم یک ماه به خواهرم میگه شب بمون پیشم ،بیشعور با بچش میاد کاراشو میکنه بعد شب که میشع میره اصلا نمیگه این مادرمه شاید دلش بخواد ی شب پیشش باشم 

به خدا دستام از بس سرم زده بودم کبود بود،مامانم مریض بود هرچی بش گفتیم بمون کمک نموند ،بعد همه کار و بارش رو ما باید انجام بدیم پسرش عمل کردتو سر ما بود 

پدر یادم نمیره مهربونیت  ❤ پدر یادم‌ نمیره هم‌زبونیت❤ 
باهمسرم عصری بحثم شد،دلم گرفته



میدونم چی میگی ادم بعد بحث هی حرفارو بالا پایین میکنه یا دلگیرتر میشه یا پشیمون تر

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
دلم خیلی گرفته 😭😭 کاش با معلم ریاضی ام درد و دل نمی‌کردم طوری شده که روزایی که ریاضی دارم نمیرم م ...

چرا مگه به روت اورده چیزیو؟

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
وای خیلی سخته اینطوری...برای من نمیگفت قهره ولی کم حرف بود کم حرف تر میشد😂


باهاش حرفامو زدم گفتم هربار ک قهر کنی بگی شب بخیر 

تا ۲۴ ساعت باید بی خبری بکشی ازم

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       
دلم ازبی پولی گرفته😔ازاین که دندون پسر۴سالموکشیدم جاش عفونیت کرده پول دارو ندارم،ازاین که شوهرم یه ...

بمیرم😔خیلی سخته ....

من نمیدونم تو تناسخ های بعدی قراره چی بشم ولی شاید همون حسرتی باشم که به دل میمونه؛شکوفه ای که قبل از شکفتن از سرما میمیره؛ رودی که هیچوقت به دریا نمیرسه و خشک میشه؛ شایدم باز یکی باشم که دوستت داره ولی نمیتونه داشته باشدت....کیدراما فقط کیدراما نیست یه سبک زندگیه:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز