2777
2789

علائم خاصی نداره مث تک قلویی هست...منم بتام بالا بود ولی دکتر گفت ۸هفته بیا سونو ..اونجا مشخص شد دوقلو دارم

خوشا آنکس که در دنیا دوقُل دارد💖💖روز زایمانم همسری این متن استوری کرد واسم:بهشت زیر پای مادران است ولی تو ای بانو با این دو دلبندت فردوس را برای خود خریده ای♥️♥️لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یبوست

نگارحامی | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792