علائم خاصی نداره مث تک قلویی هست...منم بتام بالا بود ولی دکتر گفت ۸هفته بیا سونو ..اونجا مشخص شد دوقلو دارم
خوشا آنکس که در دنیا دوقُل دارد💖💖روز زایمانم همسری این متن استوری کرد واسم:بهشت زیر پای مادران است ولی تو ای بانو با این دو دلبندت فردوس را برای خود خریده ای♥️♥️لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم